Gyakran ismételt kérdések


Nem kaptam levelet, pedig a rendszer azt írta, hogy elküldte, mit tegyek?

  • Először is, ha azt írta, akkor tényleg elküldte. Várj türelemmel, főleg ha valamilyen ingyenes levelező szolgáltatónál van a fiókod, mert lehet, hogy csak az késik a kézbesítéssel. Ez lehet 5-20 perc is. Ha ezután sem érkezik meg, akkor nézd át a SPAM mappádat, mert lehet, hogy a leveleződ szemétnek nézte a levelünket és áthelyezte oda.
  • Ellenőrizd, hogy nem telt-e be a postafiókod.
  • Lehet, hogy elírtad az email címedet, vedd fel velünk a kapcsolatot és kiderítjük.

Elfelejtettem a jelszavam, hogy kaphatom meg?

  • A bejelentkezési ablak alján kattints az Új jelszó igénylése hivatkozásra: Utána írd be az ARPARACE-be regisztrált email címed, és küldünk egy levelet a továbbiakról.

Miért nem látom az egységem a nevezések listáján?

  • A nevezést akkor fogadjuk el, ha minden kötelező adat kitöltésre került, a kapitány visszaigazolta a regisztrációját és a nevezési díj befizetése megtörtént.

Befizettem a nevezési díjat, mégsem jelenek meg a nevezési listán?

  • Nagyon valószínű, hogy a kapitány regisztrációjának a visszaigazolása nem történt meg. A kapitány nevezését visszaigazoló email-ben van egy regisztrációs link, amire egyszerűen rá kell kattintani.

Lehet-e átutalással fizetni, ha nem tudom bankkártyával kiegyenlíteni a nevezési díjat?

  • Átutalással nem lehet fizetni, de van egy másik mód. Regisztrálj a Barion (https://www.barion.com) felületén. Ennek eredményeként létrejön számodra egy Barion tárca. A Barion tárcát normál banki átutalással is fel lehet tölteni. Ezután a nevezéskor a fizetési lehetőségnél a bankkártyás fizetés helyett válaszd a Barion tárca fizetést.